Administrator
Fujin Konchuu no Jutsu
Ranga techniki: D
Czas nauki: 2h
Koszt : 2 pkt
Technika polega na pozostawieniu na przeciwniku robaka płci żeńskiej i gdy chce się go znaleźć wysyła się robaka płci męskiej, który wyczuje go w 100% nawet na końcu świata
Chakra : 0
Konchuu Sekkou
Ranga techniki: D
Czas nauki: 4h
Koszt : 4 pkt
Pomocna technika zwiadowcza. Wysyłamy robaka w miejsce, o którym chcemy się czegoś dowiedzieć ale żeby nie dowiedział się o nas wróg. Mały praktycznie niezauważalny robaczek, pokazuje nam wszystko swoimi oczkami np: wnętrze bazy wroga
Chakra : 100
Kikaichuu no Jutsu
Ranga techniki: D
Czas nauki: 5h
Podstawowa technika tego klanu. Robaki wychodzą z ciała wykonawcy i są mu posłuszne. Technika używana by zacząć dalsze działania.
Chakra : 0
Kikai Kawarimi No Jutsu
Ranga techniki: D
Czas nauki: 4h
Koszt : 4 pkt
Gdy przeciwnik nas złapie, lub będzie chciał nas zaatakować kunaiem zmieniamy się w chmarę robaków, a sami się ukrywamy kilka metrów dalej
Chakra : 1000
Mushi Yose no Jutsu
Ranga techniki: D
Czas nauki: 2h
Koszt : 2 pkt
Jedna z podstawowych technik. Członek klanu przykłada rękę do powierzchni i za pomocą Chakry tworzy sieć do której zlatują się wszystkie pobliskie robaczki.
Chakra : 500
Mushi Bunshin no Jutsu
Ranga techniki: C
Czas nauki: 10h
Koszt : 7 pkt
Tworzymy klona z robaków który może walczyć i wykonywać każde jutsu które znamy, jednak po jednym trafieniu zamienia się znowu w robaki.
Chakra : 2000
Soshaku no Jutsu
Ranga techniki: C
Czas nauki: 12h
Koszt : 10 pkt
Ofensywna technika klanu, polegająca na wysłaniu robaków na przeciwnika, a one je obchodzą szybko i w tej samej chwili zaczynają kąsać.
Chakra : 1000
Ushiro Ishuu
Ranga techniki: C
Czas nauki: 10h
Koszt : 8 pkt
Ruch typowo taktyczny, którym można złapać przeciwnika w pułapkę. Polega na zgromadzeniu za nieświadomym niczego przeciwnikiem chmary robaków gotowych do ataku. Całe zajście może trwać od 2-4 tur, zważając na małą prędkość przemieszczania się robaków. Ta technika nie jest absorbująca więc można robić inne rzeczy podczas pochodu robaków.
Chakra : 1500
Konchuu Gaijo Doku
Ranga techniki: C
Czas nauki: 12h
Koszt : 10 pkt
Polega na wprowadzeniu owadów do ciała przeciwnika, jest to swego rodzaju Jutsu Lecznicze, ponieważ te owady mogą wyssać truciznę, z ciała danego Shinobi. Im bardziej Shinobi posługuje się tą techniką, tym więcej wyssać może jadu.
Chakra : 1500
Konchuu Hei
Ranga techniki: C
Czas nauki: 12h
Koszt : 10 pkt
Ściana stworzona przez insekty, może skutecznie chronić Shinobi przed zadawanymi atakami. Wytrzymałość tej Techniki zależy tylko i wyłącznie od ilości Chakry wojownika.
Chakra : 5000 ( co 2 tys chakry wytrzymałość wzrasta o + 1 poczatkowo 5 wytrzymałosći)
Mushi Kabe no Jutsu
Ranga techniki: C
Czas nauki: 15h
Koszt : 12 pkt
Technika trochę przypominająca Kaiten klanu Hyuuga. Przyzywamy chmurę robaków która robi wokół nas obronny wir. Jeśli ktoś go dotknie zostanie pozbawiony połowy posiadanej chakry.
Chakra : 7000
Co post : 1000
Mushi Dama
Ranga techniki: B
Czas nauki: 2 D
Wymagania : Lider klanu lub zgoda admina
Przywołujemy dużą ilość robactwa które wysysa całą chakre z przeciwnika powodując że nie jest on w stanie się ruszyć, wystarczy go dobić.
Chakra : 10000
Mushikame no Jutsu
Ranga techniki: A
Czas nauki: 54h
Wymagania: Lider klanu
Defensywne Justu, wielka kopuła robaków zbiera się nad Shinobim, dając mu całkowitą ochronę przed ciosami. Jutsu to zabiera mnóstwo Chakry.
Chakra : 15000
Offline