#1 2009-08-12 19:01:07

Sasuke Uchiha

Administrator

Zarejestrowany: 2009-08-03
Posty: 173
Punktów :   

Techniki

Fujin Konchuu no Jutsu

Ranga techniki: D
Czas nauki: 2h
Koszt : 2 pkt

http://img217.imageshack.us/img217/9729/fujinkonchuunojutsuxy5.png

Technika polega na pozostawieniu na przeciwniku robaka płci żeńskiej i gdy chce się go znaleźć wysyła się robaka płci męskiej, który wyczuje go w 100% nawet na końcu świata

Chakra : 0



Konchuu Sekkou

Ranga techniki: D
Czas nauki: 4h
Koszt : 4 pkt

http://img38.imageshack.us/img38/2374/konchuusekkou.png

Pomocna technika zwiadowcza. Wysyłamy robaka w miejsce, o którym chcemy się czegoś dowiedzieć ale żeby nie dowiedział się o nas wróg. Mały praktycznie niezauważalny robaczek, pokazuje nam wszystko swoimi oczkami np: wnętrze bazy wroga

Chakra : 100



Kikaichuu no Jutsu

Ranga techniki: D
Czas nauki: 5h

http://usuarios.lycos.es/narutotoshokan/img/jutsu/kikaichuu.jpg

Podstawowa technika tego klanu. Robaki wychodzą z ciała wykonawcy i są mu posłuszne. Technika używana by zacząć dalsze działania.


Chakra : 0



Kikai Kawarimi No Jutsu

Ranga techniki: D
Czas nauki: 4h
Koszt : 4 pkt

Gdy przeciwnik nas złapie, lub będzie chciał nas zaatakować kunaiem zmieniamy się w chmarę robaków, a sami się ukrywamy kilka metrów dalej

Chakra : 1000



Mushi Yose no Jutsu

Ranga techniki: D
Czas nauki: 2h
Koszt : 2 pkt

http://img48.imageshack.us/img48/4876/mushiyosenojutsunp0.jpg

Jedna z podstawowych technik. Członek klanu przykłada rękę do powierzchni i za pomocą Chakry tworzy sieć do której zlatują się wszystkie pobliskie robaczki.

Chakra : 500



Mushi Bunshin no Jutsu

Ranga techniki: C
Czas nauki: 10h
Koszt : 7 pkt

http://i31.tinypic.com/6r0cx3.jpg

Tworzymy klona z robaków który może walczyć i wykonywać każde jutsu które znamy, jednak po jednym trafieniu zamienia się znowu w robaki.

Chakra : 2000



Soshaku no Jutsu

Ranga techniki: C
Czas nauki: 12h
Koszt : 10 pkt

http://img136.imageshack.us/img136/3082/soshakunojutsuwm4.jpg

Ofensywna technika klanu, polegająca na wysłaniu robaków na przeciwnika, a one je obchodzą szybko i w tej samej chwili zaczynają kąsać.

Chakra : 1000




Ushiro Ishuu

Ranga techniki: C
Czas nauki: 10h
Koszt : 8 pkt

http://img222.imageshack.us/img222/4496/ushiroishuupl8.png

Ruch typowo taktyczny, którym można złapać przeciwnika w pułapkę. Polega na zgromadzeniu za nieświadomym niczego przeciwnikiem chmary robaków gotowych do ataku. Całe zajście może trwać od 2-4 tur, zważając na małą prędkość przemieszczania się robaków. Ta technika nie jest absorbująca więc można robić inne rzeczy podczas pochodu robaków.

Chakra : 1500



Konchuu Gaijo Doku

Ranga techniki: C
Czas nauki: 12h
Koszt : 10 pkt

http://img11.imageshack.us/img11/3959/konchuugaijodoku.jpg

Polega na wprowadzeniu owadów do ciała przeciwnika, jest to swego rodzaju Jutsu Lecznicze, ponieważ te owady mogą wyssać truciznę, z ciała danego Shinobi. Im bardziej Shinobi posługuje się tą techniką, tym więcej wyssać może jadu.

Chakra : 1500



Konchuu Hei

Ranga techniki: C
Czas nauki: 12h
Koszt : 10 pkt

http://img199.imageshack.us/img199/4425/konchuuhei.jpg

Ściana stworzona przez insekty, może skutecznie chronić Shinobi przed zadawanymi atakami. Wytrzymałość tej Techniki zależy tylko i wyłącznie od ilości Chakry wojownika.

Chakra : 5000 ( co 2 tys chakry wytrzymałość wzrasta o + 1 poczatkowo 5 wytrzymałosći)



Mushi Kabe no Jutsu

Ranga techniki: C
Czas nauki: 15h
Koszt : 12 pkt

http://img155.imageshack.us/img155/2791/mushikabenojutsubw4.jpg

Technika trochę przypominająca Kaiten klanu Hyuuga. Przyzywamy chmurę robaków która robi wokół nas obronny wir. Jeśli ktoś go dotknie zostanie pozbawiony połowy posiadanej chakry.

Chakra : 7000
Co post : 1000



Mushi Dama

Ranga techniki: B
Czas nauki: 2 D
Wymagania : Lider klanu lub zgoda admina

http://i31.tinypic.com/o0v32g.jpg

Przywołujemy dużą ilość robactwa które wysysa całą chakre z przeciwnika powodując że nie jest on w stanie się ruszyć, wystarczy go dobić.

Chakra : 10000



Mushikame no Jutsu

Ranga techniki: A
Czas nauki: 54h
Wymagania: Lider klanu

http://img167.imageshack.us/img167/972/kikaichuuarareta9.jpg

Defensywne Justu, wielka kopuła robaków zbiera się nad Shinobim, dając mu całkowitą ochronę przed ciosami. Jutsu to zabiera mnóstwo Chakry.

Chakra : 15000


Wioska: Konoha Gakure

Ranga: Uczeń Akademii

lvl: 1
Exp: 0
pkt: 3
Złoto:1000

Chakra:5000

Podstawowe Jutsu:

- Bunshin no Jutsu (100)
- Henge no Jutsu (100)
- Kawarimi no jutsu (500)

Jutsu:

-Katon Goukakyuu no Jutsu (1500)
-Katon Housenka no Jutsu (500)

Natura Chakry:
Kekken Genkai: Sharingan
Klan: Uchiha
Techniki Klanowe:

Ekwipunek:
-katana

Walki:

wygrane:
przegrane:
remisowe:

statystyki:

siła:1
szybkość:1
wytrzymałość:1
kontrola chakry:1

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plnoclegi Wałcz Kancelaria radcy prawnego Gdynia