#1 2009-08-14 22:18:57

Sasuke Uchiha

Administrator

Zarejestrowany: 2009-08-03
Posty: 173
Punktów :   

Techniki Klanu Seichu

Daisan no Me

Ranga techniki : D
Czas Nauki : 4h
Koszt : 3pkt

Unikalna zdolność Gaary. Jedną ręką zakrywa jedno oko, a w drugiej ręce tworzy się oko z piasku tzw ''trzecie ''oko''. Gdy no jesteśmy gdzieś zamknięci wtedy wykonujemy tą technikę i widzimy co robi nasz wróg.



Sabaku Fuyuu

Ranga techniki : D
Czas Nauki : 4h
Koszt : 3pkt

Tworzy chmurkę z piasku, na której możemy latać. Jedna chmurka może udźwignąć jedną osobę.



Suna Kyaza

Ranga techniki : D
Czas Nauki : 4h
Koszt : 3pkt

Wydobywanie piasku z podłoża. Dzięki temu mamy go więcej.



Suna no Tate

Ranga techniki : D
Czas Nauki : 4h
Koszt : 3pkt

Wymagane: Shukaku
Piasek automatycznie nas broni. (Ci którzy nie posiadają Bijuu mogą się bronić piaskiem ale w tym przypadku jest on wolniejszy, słabiej broni oraz zabiera sporą ilość chakry)


Suna Shuriken

Ranga techniki : D
Czas Nauki : 4h
Koszt : 3pkt

Wymagane: Shukaku
Jest to nic innego jak piaskowy shuriken. Wykonawca wysyła zależną od jego woli i Chakry ilość piasku który rozdziela się tworząc coś podobnego o shurikenów.



Suna Shigure

Ranga techniki : C
Czas Nauki : 4h
Koszt : 3pkt

Prawie jak deszcz tylko, że sama chmura jak i deszcz są z piasku. Gdy przeciwnik patrzy na chmurę z której pada piasek myśli: ''żałosne'' jednak nie jest świadom, że piasek zdołał się nagromadzić na tyle by obezwładnić go do kostek. Gdy piasek zasypie całego oponenta używa się techniki Sabaku SouSou.



Sabaku Gykakuuroko

Ranga techniki : C
Czas Nauki : 4h
Koszt : 3pkt

Tworzymy wysoki słup z piasku, przez co przeciwnik ma dużo problem jakie Jutsu wykonać, by nas trafić. Jednakże jeśli znamy jakieś dobre Taijutsu lub technikę wodną słup od razu się rozpadnie. Tego Jutsu można użyć także, by popatrzeć z góry na okolicę.



Sabaku Taisou

Ranga techniki : C
Czas Nauki : 4h
Koszt : 3pkt

Jutsu używane gdy na ziemi jest już pustynne jezioro. Przykładamy ręce do ziemi, a po niej przechodzi kilka fal uderzeniowych.



Suna no Me

Ranga techniki : C
Czas Nauki : 4h
Koszt : 3pkt

Wymagane: Shukaku
Piaskowa odmiana Daisan no Me. Tym razem tworzymy oko, które pochłania większe ilości chakry, ale jest praktycznie niezniszczalne, gdyż ciągle się odnawia.



Suna no Yoroi

Ranga techniki : C
Czas Nauki : 4h
Koszt : 3pkt

Zbroja z piasku. Najczęściej stosowana gdy przeciwnik o minie Suna no tate. Zbroja może się odnowić po większości uderzeń o ile pozwala na to Chakra. Jest to ostatnia linia obronny. Utrzymanie zbroji zabiera sporo chakry.



Suna Bunshin

Ranga techniki : C
Czas Nauki : 4h
Koszt : 3pkt

Rodzaj klona używany przez shinobi z Suna-Gakure. Może on niby walczyć, lecz posiada marny ułamek siły oryginału. Dużą wadą techniki jest, że klon nie może oddalać się od swojego pierwowzoru, dlatego Suna Bunshina stosuje się zwykle do defensywy.



Gokusamaisou

Ranga techniki : B
Czas Nauki : 4h
Koszt : 3pkt

Dobre Jutsu z tego rodzaju. Pod przeciwnikiem tworzą się ruchome piaski które wciągają przeciwnika kilkadziesiąt metrów pod ziemię.



Shukaku no Houkou

Ranga techniki : B
Czas Nauki : 4h
Koszt : 3pkt

Wymagane: Shukaku
Gaara zbiera do tej techniki najtwardszy piasek. Formuje z niego wielką, włócznię, którą rzuca w przeciwnika.



Sabaku Kyuu & Sabaku Sousou

Ranga techniki : B
Czas Nauki : 4h
Koszt : 3pkt

Wymagane: Shukaku
Brutalne Jutsu. Piasek szybko oplata ciało wroga tworząc coś na podobiznę trumny. Piasek z chwili na chwilę napiera na ciało przeciwnika sprawiając mu duży ból. Wtedy właśnie zaczyna się Sabaku SouSou. Piasek w jednej chwili miażdży przeciwnika, umiera on natychmiast. Na koniec zostaje tylko deszcz krwi i poszarpane kawałki przeciwnika.



Suna no Mayu

Ranga techniki : B
Czas Nauki : 4h
Koszt : 3pkt

Wymagane: Shukaku
Tzw. ''obrona absolutna''. Tworzymy w okół siebie kulę z piasku która zamyka się i twardnieje zatrzymując prawie każdy atak.



Ryuusa Bakuryu

Ranga techniki : A
Czas Nauki : 4h
Koszt : 3pkt

Wymagane: Shukaku
Jedna z najlepszych piaskowych technik. Tworzymy ogromną lawinę piasku. Ucieczka przed tym Jutsu jest prawie niemożliwa. Wynikiem techniki jest powstanie pustynnego jeziora.



Shukaku no Tate

Ranga techniki : B
Czas Nauki : 4h
Koszt : 3pkt

Wymagane: Shukaku
Z piasku tworzymy mały średni wielkości posąg, który przypomina Shukaku. Psąg jest zrobiony z najtwardszych minerałów. Bardzo ciężko go zniszczyć.



Suna no Ude

Ranga techniki : B
Czas Nauki : 4h
Koszt : 3pkt

Wymagane: Shukaku
Technika polega na tym ze z piasku obronego wylatuje ręka która przybiera forme ręki Shukaku i tym atakuje przeciwnika. Ręka może sie rozszerzać jak tylko chce i wydlużać aż mu piasku wystarczy.



Sabaku Rou

Ranga techniki : B
Czas Nauki : 4h
Koszt : 3pkt

Wymagane: Shukaku
Większa i ulepszona wersja Sabaku Kyuu. Do tego Jutsu potrzeba dużej ilości piasku i Chakry. Tworzy się ogromne więzienie z piasku zamykając oponenta w swoich kleszczach. Prawdopodobnie nie ma wyjścia z tego więzienia, jeśli szybko czegoś nie zrobimy zginiemy gdyż nasze ciało zostanie doszczętnie zmiażdżone.



Kuusa Bouheki

Ranga techniki : S
Czas Nauki : 4h
Koszt : 3pkt

Wymagane: Shukaku
Technika polega na wydobyciu ogromnej ilości piasku i utworzenie z niego jakby ściany w poziomie. Ściana jest bardzo gruba i wytrzymała, tak Gaara zatrzymał atak Deidary o ładunku C3.



Tanukineiri no Jutsu

Ranga techniki : S
Czas Nauki : 4h
Koszt : 3pkt

Wymagane: Shukaku

Służy ona do wymuszenia snu podczas walki. Wiąże się to ze specjalną właściwością jaką posiada osoba z piaskowym potworem w swoim ciele - dopóki medium nie śpi siła Shukaku jest ograniczona; dopiero zapadnięcie w sen umożliwia pełne obudzenie się demona i uaktywnienie jego pełnej, przerażającej mocy.


Wioska: Konoha Gakure

Ranga: Uczeń Akademii

lvl: 1
Exp: 0
pkt: 3
Złoto:1000

Chakra:5000

Podstawowe Jutsu:

- Bunshin no Jutsu (100)
- Henge no Jutsu (100)
- Kawarimi no jutsu (500)

Jutsu:

-Katon Goukakyuu no Jutsu (1500)
-Katon Housenka no Jutsu (500)

Natura Chakry:
Kekken Genkai: Sharingan
Klan: Uchiha
Techniki Klanowe:

Ekwipunek:
-katana

Walki:

wygrane:
przegrane:
remisowe:

statystyki:

siła:1
szybkość:1
wytrzymałość:1
kontrola chakry:1

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutorpgarena.pun.pl